Forum

Co po gimnazjum

[+] Twoje konto

Subskrybuj kanał najnowszych wypowiedzi w tym temacie

Wątek zamknięty Forum > Pogaduchy > Co po gimnazjum

co wybrać po ukończeniu gimnazjum
Idź do strony:1
Ocena: (Ocen: 0)
Wypowiedzi 1 - 3 z 3
 Zarejestrowany, zwieszony rubin94 Mężczyzna Kopiuj nick (88.156.96.*) |  
Wypowiedź dodana: 13 marca 2008, 21:47:36
« Opcje

Nie wiem czego się uczyć po gimnazjum (aktualnie I klasa). Szczególnie interesuje się informatyką i nie jestem "pseudo informatykiem". Całkiem całkiem idzie mi z matematyki choć i tak nie za dobrze. Oto profile które w mojej szkole (ZSO3 w Rudzie Śląskiej) będą rekrutowane na rok szkolny 2008/2009.

Na rok szkolny 2008/2009 zostanie przeprowadzony nabór do klas:

Klasa z rozszerzonym programem dwóch języków obcych

Klasa z rozszerzonym programem biologii i chemii

Klasa z rozszerzonym programem języka polskiego i historii

Klasa dwujęzyczna z językiem francuskim

Klasa z rozszerzonym programem matematyki i informatyki

Szczególnie interesuje mnie podkreślony profil, choć niedaleko w Katowicach jest profil Techniczno - Informatyczny. Słyszałem że w klasie matematycznej jest również duże zapotrzebowanie na fizykę z której leżę.

Mateusz.

Gość REKLAMA Kopiuj nick (*->*)
Wypowiedź dodana: 13 marca 2008, 21:47:37

AvatarZarejestrowany, zwieszony Zonewelld Mężczyzna Kopiuj nick (89.79.119.*) |  
Wypowiedź dodana: 13 marca 2008, 22:08:51
« Opcje

Jeśli dobrze rozumiem, to jesteś w 1 klasie gimnazjum?
Jeśli tak to poczekaj jeszcze trochę.
Po pierwsze- te profile klas licealnych się zmieniają.
Po drugie- zawsze się może okazać że zainteresujesz się czym innym.