Forum

Komputerek za 5000zł

[+] Twoje konto

Subskrybuj kanał najnowszych wypowiedzi w tym temacie

Wątek Forum > Porady > Sprzęt > Komputerek za 5000zł

Idź do strony:« Poprzednia12
Ocena: (Ocen: 0)
Wypowiedzi 26 - 32 z 32
 Gość tmz Kopiuj nick (89.151.30.*)
Wypowiedź dodana: 23 stycznia 2009, 19:08:53
« Opcje

No właśnie masaj !
By pograć na PC - trzeba pakować kase co kawałek a na konsoli nie ! :-P ;-)

Mafia 2 to gra która ( chyba jako jedna z niewielu w ciągu sotatnich lat) będzie pisana tylko pod PC po czym portowana na konsole. ( tak zapewnia Illusion Softworks 2k games). Kwestia tego, czy będzie ona pod DX czy tak jak do niedawna zapewniano na OpenGL 3 :p

Patche patchami... Gra i tak jest źle zoptymalizowana a któryś patch wprowadził zamieszanie z teksturami ( nie wyswietlał wszystkich) xD :p

EOT

 Gość REKLAMA Kopiuj nick (*->*)
Wypowiedź dodana: 23 stycznia 2009, 19:08:54

 Moderator masaj007 Mężczyzna Kopiuj nick (62.61.58.*) |  
Wypowiedź dodana: 23 stycznia 2009, 20:47:09
« Opcje

Noi przez to, że konsol niemożna upgradeować gry pisane przez paręlat mogą korzystać tylko ze starych bebechów.W tej chwili Xbox 360 to cienias w porównaniu z nowym PC.
Dzidzia ceny szaleją więc ja bym się wstrzymał jak najdłużej. Dziś procki w Action E8400 skoczyły do 823zł brutto

 Zarejestrowany Soul Mężczyzna Kopiuj nick (83.24.98.*) |  
Wypowiedź dodana: 23 stycznia 2009, 21:24:28
« Opcje

Wstrzymał? Złoty spada, więc sprzęt będzie drożał. Do końca kryzysu gość uschnie ;-)


Duszołap

 Gość tmz Kopiuj nick (89.151.30.*)
Wypowiedź dodana: 23 stycznia 2009, 21:46:52 | Wypowiedź edytowana Ostatnio edytowana: 24 stycznia 2009, 12:16:41 po raz 2-gi przez: _domestos_
« Opcje

masaj pogódź sie z jednym faktem - nawet jeśli korzystają te gry ze stracyh bebechów to i tak pctowcy dostają skaszanione porty wyglądające tragicznie na Quadzie 5.0 z uber GF SLI TESLA CUDA physX 2GB DDR10 w porównaniu do wyglądu tej samej gry na "przestarzałym" 7rdzeniowym CPU Cell 3.2, GPU RSX 'Reality Synthesizer' 500 MHz, 256 MB GDDR3 650 MHz @ 1,3 GHz i apmięcią 256 MB RAM 400 MHz @ 3,2 GHz XDR DRAM w PS3
Przy czym konstrukcja samego procesora jest 1+6.
Czyli 1 głowny rdzeń i 6 pomocniczych a tworcy gier obecnie nie wykorzystują w pełni mozliwości tego procesora, gdyż w głownej mierze z racji złożoności instrukcji przeniesienia danych do pozostałych 6ciu rdzeni nie chce im sie tego " rozkminiać" i wykorzystują tylko głowny rdzeń.
Czyli można założyć iż 1rdzeniowy słabiutki procek w PS bije na głowę c2d i quady xD ;-)

Nie jestem fanboyem konsol..
Nie posiadam ( choc keidyś miałem poczciwego szaraczka) żadnej koncoli, ale mam możliwość grywania na ps3 i masa tytułów w porównaniu z pc wersjami FullHD NextGen (np fifa, Gta IV, NBA 2k9 (nie od EA), PES 09 itd) wyglądają niesamowicie a my pctowcy co rok mimo obietnic iż dany tytuł to NextGen conajwyżej dostajemy conajwyzej NextGen w postaci okładki na pudełku...

Nie chcę tu śmiecić ani tworzyć nowego wątku odnosnie PC vs Konsola. Masaj - wystarczy pograć na jednym i na drugim sprzecie w tytuły które sa dostepne dla obu maszyn, by wiedzieć, że obecnie PC się skończył jako urządzenie do grania.
Choćby z racji tego, że tworząc tytułu na konsolę - programiści znają a co więcej - mają od lat niemzieniony sprzęt którego możliwości mogą w pełni wykorzystywać.
Jeśli chodzi o PC to praktycznie co tydzien wychodzi jakieś nowe gówienko pod które trzeba pisac kod tak by gra wyglądała jak gówno na słabszej karcie, oraz wyglądała jak mniejsze gówno - na tej która wyszła wczoraj. ;-)
A DO TEGO PAMIEĆ, PROCESOR ITD..

*** Dodano o 21:49:07: *** (Autoscalanie)

taa to "sz" w powtórzonym "conajwyzej" wygląda niesamowicie...

Jakbyktóryś mod mógł poprawić byłbym wdzięczny ;

Moderowane przez _domestos_ :

wisisz mi piwo ;-)

AvatarZarejestrowany, zwieszony Zonewelld Mężczyzna Kopiuj nick (0.0.0.*) |  
Wypowiedź dodana: 23 stycznia 2009, 22:27:15
« Opcje

Ja wiem, że na PC i tak gta wygląda o niebo lepiej niż na konsoli. Co i tak co ujdzie na konsolowcom, na PC jest po prostu żałosne...
Nie wydam forsy na grę, która MOŻE będzie działać.


C2D 2.2GHz| FOXCONN P35A | 4x 1024MB Patriot 1066MHz | PALIT GeForce 8600GT | Amacrox Warrior 400W | Samsung SM940nw
___
There are only 10 types of people on the world: these who unterstand binary and these who don't...

 Zarejestrowany Soul Mężczyzna Kopiuj nick (83.24.98.*) |  
Wypowiedź dodana: 23 stycznia 2009, 23:32:33
« Opcje

Ja w kwestii formalnej. Główny rdzeń Cell to troche przerobiony PowerPC IBM-a. Xbawks 360 z kolei ma trójrdzeniowy PowerPC. Nieprzypadkowo jednak Apple z nich zrezygnował. Widocznie nie są lepsze od Intela. Cell ma oczywiście przewagę w postaci ośmiu SPE. Ale najważniejsza jest oczywiście grafika, jesli chodzi o wygląd gier. A ta - wiadomo - ma już kilka lat na karku. Xboxowe 48 jednostek Pixel/Vertex Shader ciężko porównać do 480 w najnowszych GeForce'ach. Jednak oczywiście programiści mogą lepiej wykorzystywać możliwości konsol.

Druga rzecz to rozdzielczość. Gry nie pracują w FullHD 1080p, tylko 720p, czyli 1280x720, a nie 1920x1080. Wyjątkiem jest Wipeout HD na PS3 (nie wiem, czy są inne), który jednakże dynamicznie obniża rozdzielczość od pewnej prędkości, czego po prostu wtedy nie widać.


Duszołap

AvatarZarejestrowany, zwieszony Zonewelld Mężczyzna Kopiuj nick (83.19.247.*) |  
Wypowiedź dodana: 20 lutego 2009, 14:18:35
« Opcje

Co myślicie o płycie Asus p5ql-e?


C2D 2.2GHz| FOXCONN P35A | 4x 1024MB Patriot 1066MHz | PALIT GeForce 8600GT | Amacrox Warrior 400W | Samsung SM940nw
___
There are only 10 types of people on the world: these who unterstand binary and these who don't...

 
Idź do strony:« Poprzednia12

[+] Pokaż/odśwież listę czytających i monitorujących ten wątek

Podobne tematy:
Tytuł wątkuDziałWypowiedziWyświetleńOcenaOstatnia wypowiedź

Nowa wypowiedź

Nowa wypowiedź
Nie jesteś zalogowany; będziesz traktowany jako gość!
Zaloguj Zaloguj
Nick (gość): | Przepisz ten kod [?]: ff396:
Tekst:

 

Subskrybuj kanał najnowszych wypowiedzi w tym temacie


Chcesz mieć też takie forum na swojej stronie? Napisz!

Strona istnieje od 25.01.2001
Ta strona używa plików Cookie
 
archive To tylko kopia strony wykonana przez robota internetowego! Aby wyświetlić aktualną zawartość przejdź do strony.
Ładowanie...

Optymalizowane dla przeglądarki Firefox
© Copyright 2001-2017 Dawid Najgiebauer. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Ostatnia aktualizacja podstrony: 22.09.2014 12:12
Wszystkie czasy dla strefy czasowej: Europe/Warsaw