Forum

Najdłuższy wątek w historii

[+] Twoje konto

Subskrybuj kanał najnowszych wypowiedzi w tym temacie

Ważne!Wątek Forum > Pogaduchy > Najdłuższy wątek w historii

Ważny: Wątek a'la czat, rozmowy o wszystkim i niczym
Idź do strony:« Poprzednia12345...328329330331332333334335336337...431432433434435Następna »
Ocena: (Ocen: 10)
Wypowiedzi 8 276 - 8 300 z 10 858
 Zarejestrowany AlvinR Mężczyzna Kopiuj nick (83.6.156.*) |  
Wypowiedź dodana: 26 marca 2008, 17:08:02
« Opcje

Mysz bezprzewodowa jest dobra do internetu i do office'a ale nie do gry.

 Gość REKLAMA Kopiuj nick (*->*)
Wypowiedź dodana: 26 marca 2008, 17:08:03

 Zarejestrowany, zwieszony Vayshan Mężczyzna Kopiuj nick (89.151.30.*) |  
Wypowiedź dodana: 26 marca 2008, 17:30:26
« Opcje

Koniecznie musi byc bezprzewodowa?

Klawiatura czy mysz ??
Bo dzisiaj zamówiłem mysz A4tech XL-750F :-)
Nie chce wydawać na mysz więcej jak 100zł a logitechy ponizej 100zł to rzadkość

Poza tym jak mam kupic za ~50-60zł coś takiego jak logitech RX300 to dziękuję... Już raz miałem i więcej nie chce :-/
Obecny a4tech działa już 3 lata...
W tamtym lgoitechu nawet rolka potrafila byc w...jaca xD
Do tego głosniejsza niz 7 letni Seagate xD

Na klawiature sobie dozbieram...
Chciałbym Logitecha G15 ( starszą wersje bo jest o niebo lepsza od nowej) ale 250zł za klaw. to przesada...
ale mysle ze dozbieram do logitech corded wave...
ewentualnie http://www.allegro.pl/item335226302_microsoft_natural_ergo_keyboard_4000_nowa_sklep.html

Gdyby nie fakt ze to microsoft i zle mi sie kojarzy :-/


Vanitas vanitatum et omnia vanitas... KONTO ZAWIESZONE

 Zarejestrowany, zwieszony Vayshan Mężczyzna Kopiuj nick (89.151.30.*) |  
Wypowiedź dodana: 26 marca 2008, 19:35:30
« Opcje

Włosi coraz bliżej przejęcia Euro 2012

Ciekawe co na to wielcy optymisci formatu PCJ z IDG xD
Napewno dalej uważają, że Polska ME 2012 zorganizuje ba co wiecej - wygra :-D


Vanitas vanitatum et omnia vanitas... KONTO ZAWIESZONE

AvatarZarejestrowany, zwieszony Mariusz_1004 Mężczyzna Kopiuj nick (0.0.0.*) |  
Wypowiedź dodana: 26 marca 2008, 20:06:15
« Opcje

Najgorsze jest to że jak teraz damy plamę to obawiam się że następnej szansy tego kalibru się nie doczekamy :-(

AvatarZarejestrowany, zwieszony _qlus_ Mężczyzna Kopiuj nick (83.22.136.*) |  
Wypowiedź dodana: 26 marca 2008, 20:33:13
« Opcje

Mam pytanie. Przy instalacji Ubuntu podzielilem sobie dysk na partycje i zrobilem tak:

1 - /boot
2 - swap
3 - /
4 - /tmp

Niestety nie moge sie zalogowac. Domyslam sie, ze na 3. partycji nie umiescil on wszystkich katalogow systemu (a wydawalo mi sie, ze tak bedzie, poniewaz instalator poinformowal tylko, ze wymagana jest partycja /). Czy wiecie, jak go zmusic do tego, aby tak zrobił?

Zamiast /boot bardzie by Ci się przydała osobna /home, ale to rzecz gustu.
Zapuść instalator ubuntu jeszcze raz. Masz pewność że nie skopiował sobie wszystkiego na / ?

 Zarejestrowany Soul Mężczyzna Kopiuj nick (83.24.106.*) |  
Wypowiedź dodana: 26 marca 2008, 20:44:38
« Opcje

Okazalo sie, ze wszystko jest, ale po prostu nie przyjmuje hasla. Dwa razy instalowalem. I jestem pewien jakie podalem haslo. Nie wiem co moze miec do tego Virtualbox.


Duszołap

 Zarejestrowany Soul Mężczyzna Kopiuj nick (83.24.106.*) |  
Wypowiedź dodana: 26 marca 2008, 22:09:35
« Opcje

Udalo sie zmienic haslo i juz dziala :-)


Duszołap

 Zarejestrowany, zwieszony Vayshan Mężczyzna Kopiuj nick (89.151.30.*) |  
Wypowiedź dodana: 27 marca 2008, 13:21:22
« Opcje

Czy mając karte TV WInfasta mogę oglądac Tv podczas np grania ?
CHodzi mi o to by w rogu ekranu miec obraz z TV i jednoczesniej zajmwoac sie graniem/pisaniem czegos w woerdzie etc i przy okazji ogladac tv :-)
Znajomy cos takiego posiada w swoim monitorze od kompa... ( ma monitor z tv) a czy istnieje taka opcja w tunerze ?


Vanitas vanitatum et omnia vanitas... KONTO ZAWIESZONE

 Zarejestrowany, zwieszony BABELEC Mężczyzna Kopiuj nick (127.0.0.*->83.13.13.*) |  
Wypowiedź dodana: 27 marca 2008, 14:26:24
« Opcje

PIP - sprawdź w specyfikacji tunera

AvatarAdministrator Dżyszla Mężczyzna Kopiuj nick (83.2.108.*) |  
Wypowiedź dodana: 27 marca 2008, 14:26:26
« Opcje

Jeśli gra nie pracuje w trybie okienkowym to nie - gdyż w takim przypadku oba programy wymagały by bezpośredniego dostępu do pamięci ekranu, co jest niemożliwe. Każdy inny przypadek pozwala jak najbardziej na takie wykorzystywanie (aczkolwiek może istnieć problem z aplikacjami nawet okienkowymi wykorzystującymi dostęp via DirectX czy OpenGL).


mgr inż. Dżyszla

Nie odpisuję na problemy zgłaszane na e-mail lub PW!

Także dzięki firmie Netlook.pl możesz za darmo korzystać z tej strony!

 Zarejestrowany, zwieszony BABELEC Mężczyzna Kopiuj nick (127.0.0.*->83.13.13.*) |  
Wypowiedź dodana: 27 marca 2008, 14:27:06
« Opcje

Źle zrozumiałem ;-)

AvatarAdministrator Dżyszla Mężczyzna Kopiuj nick (83.2.108.*) |  
Wypowiedź dodana: 27 marca 2008, 14:27:16
« Opcje

PIP - sprawdź w specyfikacji tunera

Nie o PIP chodziło Vayshan'owi. PIP to funkcja podwójnego tunera.


mgr inż. Dżyszla

Nie odpisuję na problemy zgłaszane na e-mail lub PW!

Także dzięki firmie Netlook.pl możesz za darmo korzystać z tej strony!

 Zarejestrowany, zwieszony Vayshan Mężczyzna Kopiuj nick (89.151.30.*) |  
Wypowiedź dodana: 27 marca 2008, 15:42:22 | Wypowiedź edytowana Ostatnio edytowana: 27 marca 2008, 15:45:48 po raz 1-wszy przez: Vayshan
« Opcje

Poradziłem sobie inaczej :-)

Zmniejszyłem okno Tv do rozmiaru jaki mi pasował zaznaczylem opcje "zawsze na wierzchu" odpaliłem gre i oto tak wyglada .:

PIP nic nie da... Też z początku myślałem, że mając PIP mogę coś takiego wykonać :-) :-P

Dżyszla jak widzisz - gra nie pracuje w tyrbie okienkowym :-D


Vanitas vanitatum et omnia vanitas... KONTO ZAWIESZONE

 Zarejestrowany Soul Mężczyzna Kopiuj nick (83.24.106.*) |  
Wypowiedź dodana: 27 marca 2008, 16:46:37 | Wypowiedź edytowana Ostatnio edytowana: 27 marca 2008, 16:47:44 po raz 1-wszy przez: Soul
« Opcje

To Football Manager. Nie korzysta z akceleracji i zawsze jest jakby w okienku. A np. World of Warcraft mozna po prostu odpalic w windowed mode.


Duszołap

 Zarejestrowany, zwieszony Vayshan Mężczyzna Kopiuj nick (89.151.30.*) |  
Wypowiedź dodana: 27 marca 2008, 17:01:56 | Wypowiedź edytowana Ostatnio edytowana: 27 marca 2008, 17:10:47 po raz 1-wszy przez: Vayshan
« Opcje

Wiem Ze WOW`a mozna tak odpalic bo niekeidy w trakcie INST. siedziałem w windowed mode i jak "byl luz" to odpisywalem na gg :-D Grajac holy priestem to byl calkiem ciekawy wyczyn.. zwlaszcza gdy "zaspalem" a tank dostawal wciry :-P

Ma ktoś z was może owy pdoręcznik ?

http://allegro.pl/item333433170_nikon_d40_d40x_d80_radosc_fotografowania_f_vat.html

Za jakąś rozsądną cene ?

Nie załapałem się na niego kupując swój aparat ( była promocja i w zestawie dodawano owy podręcznik niestety troche sie spoznilem :-/ )

A myśle, że wiedza tam zawarta byłaby przydatna..

EDIT

W księgarniach ta książka kosztuje 80-99zł kogoś chyba po...trąciło..


Vanitas vanitatum et omnia vanitas... KONTO ZAWIESZONE

 Zarejestrowany, zwieszony repylek Mężczyzna Kopiuj nick (81.168.248.*) |  
Wypowiedź dodana: 27 marca 2008, 18:02:07
« Opcje
 Zarejestrowany, zwieszony Vayshan Mężczyzna Kopiuj nick (89.151.30.*) |  
Wypowiedź dodana: 27 marca 2008, 18:11:19
« Opcje

No tak...

Cytat:

Literatura i instrukcje › Podręczniki

Ja szukałem w .:

Cytat:

Książki tematyczne › Fotografia

Dzięki Repylek :-)

Cena do przyjęcia :-)


Vanitas vanitatum et omnia vanitas... KONTO ZAWIESZONE

AvatarZarejestrowany, zwieszony Zonewelld Mężczyzna Kopiuj nick (89.79.117.*) |  
Wypowiedź dodana: 27 marca 2008, 18:16:18
« Opcje

Jak Ci się gra w tego nowego managera?
Bo ja grałem kilka minut i nie bardzo mi podszedł, zostałem przy 2007.
I znając mnie przesiądę się na coś nowego za 3-4 lata :-)


C2D 2.2GHz| FOXCONN P35A | 4x 1024MB Patriot 1066MHz | PALIT GeForce 8600GT | Amacrox Warrior 400W | Samsung SM940nw
___
There are only 10 types of people on the world: these who unterstand binary and these who don't...

 Zarejestrowany, zwieszony Vayshan Mężczyzna Kopiuj nick (89.151.30.*) |  
Wypowiedź dodana: 27 marca 2008, 18:35:33 | Wypowiedź edytowana Ostatnio edytowana: 27 marca 2008, 18:41:26 po raz 1-wszy przez: Vayshan
« Opcje

Brakuje mi wielu opcji jak chociazby tego ze chyba w FM 2007 bylo iz pilka upadla obok ciebie i decyzje do podjecia - podac pilke nei reagowac itd.. podczas rzutow karnych nie mozna decydowac gdzie i jak zawodnik ma strzelac a do tego jakies to takie okrojone jest...
np po wygranej nad najwiekszym rywalem (lub ogolnie w meczu o wysoką stawke) mozna obiecac zaowdnikom (przed meczem) nagrody pieniężnej, ukarać zawodnika można jedynie po otrzymaniu czarwonej akrtki/nie stawieniu sie nateningu natomiast nie ma opcji ukarania zawodnika za kiepska forme w meczu itp poza tym "dowalenie" najwyzszej kary finansowej ( wstrzymanie pensji na 2 tyg.) zawsze konczy sie akceptacja zarowno ukaranego zawodnika jak i zespolu... czasem jedynie po ukaraniu/upomneiniu zawodnika (najczesciej po tym jak poleci do rpasy ze skarga, ze nie gra regularnie w 1szym skladzie0 - domaga sie wystawienia an liste transferowa ale i tak pozniej dostajesz komunikat ze przykladowo "guti prosi o zdjecie z listy transferowej"... ustawienia taktyki tez nie mają wpływu na gre.. np kontratak - ustawiam to co mecz na wykezdzie i... nic.. zero wplywu na gre... ofssajdy tak samo..
Ale dla zabicia czasu gra jest ok :-)

Jedno moge na pewno powiedziec

Jakkolwiek beznadziejny (niedopracowany/okrojony) jest FM 2008 to jest i tak o 100% lepszy niz Fifa Manager 2008...
Wiem bo miałem do czynienia z nim :-/
PORAŻKA
Już nie mówie o tym, że w Fifa Managerze mozna wybrać zawodnika któym się gra i rozgrywać nim spotkania xD ( trafienie bramki graniczy z cudem )... EA jak zwykle daje dupy na kazdym kroku...


Vanitas vanitatum et omnia vanitas... KONTO ZAWIESZONE

AvatarZarejestrowany, zwieszony Mariusz_1004 Mężczyzna Kopiuj nick (0.0.0.*) |  
Wypowiedź dodana: 27 marca 2008, 22:00:15
« Opcje

Test Acid3 zaliczony na 6
Opera zaliczyła test Acid3.
Szkoda tylko że nie udostępniono jej publicznie :-P

AvatarZarejestrowany, zwieszony Zonewelld Mężczyzna Kopiuj nick (89.79.117.*) |  
Wypowiedź dodana: 27 marca 2008, 22:10:46
« Opcje

Kocham Googla.
Dziś pracowałem z kolegą przez 2,5h przez neta nad jednym dokumentem równocześnie!!! To jest genialne!


C2D 2.2GHz| FOXCONN P35A | 4x 1024MB Patriot 1066MHz | PALIT GeForce 8600GT | Amacrox Warrior 400W | Samsung SM940nw
___
There are only 10 types of people on the world: these who unterstand binary and these who don't...

AvatarAdministrator Dżyszla Mężczyzna Kopiuj nick (83.2.108.*) |  
Wypowiedź dodana: 27 marca 2008, 22:28:00
« Opcje

To genialne potrafił już Office w 1995 roku :-D Tylko nikt z tego nie korzystał. JAk nawet nie wcześniej wspierał to Windows 3 for Workgroups

Test Acid3 zaliczony na 6
Opera zaliczyła test Acid3.
Szkoda tylko że nie udostępniono jej publicznie :-P

A moja przeglądarka dostaje 54 :-D


mgr inż. Dżyszla

Nie odpisuję na problemy zgłaszane na e-mail lub PW!

Także dzięki firmie Netlook.pl możesz za darmo korzystać z tej strony!

 VIP animek3 Mężczyzna Kopiuj nick (87.105.235.*) |  
Wypowiedź dodana: 28 marca 2008, 14:18:57
« Opcje

A moja 64/100 ;-)
Czyli jeszcze nie jest tak źle :-P


Robert
Klik!

 Zarejestrowany, zwieszony Vayshan Mężczyzna Kopiuj nick (89.151.30.*) |  
Wypowiedź dodana: 28 marca 2008, 19:05:55 | Wypowiedź edytowana Ostatnio edytowana: 28 marca 2008, 19:06:32 po raz 1-wszy przez: Vayshan
« Opcje

Jak ja kocham opere :-D

http://labs.opera.com/news/2008/03/28/

^publiczna wersja opery przechodząca test acid 3 100/100^


Vanitas vanitatum et omnia vanitas... KONTO ZAWIESZONE

AvatarZarejestrowany, zwieszony Mariusz_1004 Mężczyzna Kopiuj nick (0.0.0.*) |  
Wypowiedź dodana: 28 marca 2008, 19:45:40 | Wypowiedź edytowana Ostatnio edytowana: 28 marca 2008, 19:50:25 po raz 1-wszy przez: Mariusz_1004
« Opcje

Safari: burza w szklance wody
Safari na PC, jednak legalnie :-)

 
Idź do strony:« Poprzednia12345...328329330331332333334335336337...431432433434435Następna »

[+] Pokaż/odśwież listę czytających i monitorujących ten wątek

Podobne tematy:
Tytuł wątkuDziałWypowiedziWyświetleńOcenaOstatnia wypowiedź
WątekWątek muzyczny
Napisz, czego słuchasz w tym momencie?
Pogaduchy1052 097 14.10.2011 13:11:19
WątekSfotografuj swój sprzęt
Pokaż wszystkim na czym pracujesz :)
Pogaduchy15380 11.05.2008 17:09:51

Nowa wypowiedź

Nowa wypowiedź
Nie jesteś zalogowany; będziesz traktowany jako gość!
Zaloguj Zaloguj
Nick (gość): | Przepisz ten kod [?]: 60be8:
Tekst:

 

Subskrybuj kanał najnowszych wypowiedzi w tym temacie


Chcesz mieć też takie forum na swojej stronie? Napisz!

Strona istnieje od 25.01.2001
Ta strona używa plików Cookie
 
archive To tylko kopia strony wykonana przez robota internetowego! Aby wyświetlić aktualną zawartość przejdź do strony.
Ładowanie...

Optymalizowane dla przeglądarki Firefox
© Copyright 2001-2017 Dawid Najgiebauer. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Ostatnia aktualizacja podstrony: 26.04.2016 23:33
Wszystkie czasy dla strefy czasowej: Europe/Warsaw