Forum

Najdłuższy wątek w historii

[+] Twoje konto

Subskrybuj kanał najnowszych wypowiedzi w tym temacie

Ważne!Wątek Forum > Pogaduchy > Najdłuższy wątek w historii

Ważny: Wątek a'la czat, rozmowy o wszystkim i niczym
Idź do strony:« Poprzednia12345...412413414415416417418419420421...431432433434435Następna »
Ocena: (Ocen: 10)
Wypowiedzi 10 376 - 10 400 z 10 858
 Zarejestrowany, zwieszony abigaill Kopiuj nick (83.13.219.*) |  
Wypowiedź dodana: 2 czerwca 2009, 12:57:39
« Opcje

microsoft wie co robi :-)i wie na czym można zarobić

Gość REKLAMA Kopiuj nick (*->*)
Wypowiedź dodana: 2 czerwca 2009, 12:57:40

Zarejestrowany sza_ry Kopiuj nick (91.94.151.*) |  
Wypowiedź dodana: 2 czerwca 2009, 22:57:08
« Opcje

Całkiem sporo osób przestawiłem na liska. I to w kilku firmach :-) W zasadzie chwilę po zainstalowaniu dostępu do sieci tłumaczę użyszkodnikowi jak dostawać się do sieci, i to wystarcza.

Nie jestem informatykiem i może dlatego ie mnie nie lubi. Jaka jest 6 każdy widzi. Aktualizacja do 7 zazwyczaj polega na tym że się ściąga, instaluje, restartuje po czym w systemie dalej jest 6.
Co do 8 nie chodzi na niej strona z której czasami muszę skorzystać. Po ustawieniu trybu zgodności wyświetla się ale dalej nie chodzi.

Na swoich komputerach domowych nie mam okien, mam za to na nie licencje. Na firmowych są ale nie używane.

Dobrze że przeglądarki są dołączane, szkoda że nie trzymają standardów, ale podobno idzie na lepsze.
:kawa:

Gentoo Sem3+ 512MB DDR Ati RV350 SBLive Chieftec GPS-450AA-101A

AvatarZarejestrowany, zwieszony Zonewelld Mężczyzna Kopiuj nick (0.0.0.*) |  
Wypowiedź dodana: 3 czerwca 2009, 01:02:33
« Opcje

I mówiąc że idzie lepsze, masz na myśli to, że zaczynają wymuszać na MS aby użytkownik przy instalacji systemu miał do wyboru alternatywne przeglądarki? :-)
Wg. mnie to jest chore.

C2D 2.2GHz| FOXCONN P35A | 4x 1024MB Patriot 1066MHz | PALIT GeForce 8600GT | Amacrox Warrior 400W | Samsung SM940nw
___